Hedwig de uil van Harry Potter - Reisverslag uit Chabarovsk, Rusland van Trijntje Pasma - WaarBenJij.nu Hedwig de uil van Harry Potter - Reisverslag uit Chabarovsk, Rusland van Trijntje Pasma - WaarBenJij.nu

Hedwig de uil van Harry Potter

Door: grutte

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

11 Oktober 2015 | Rusland, Chabarovsk

Bericht van Harry Potter

Wat schets mijn verbazing, zit ik lekker thee te drinken landt daar opeens Hedwig de uil van Harry Potter bij mijn tafeltje. Hij wilde ons even de groeten doen van een jongeman uit Fryslân, en hij vond het heel leuk dat wij ook zoveel met de trein onderweg waren. Het is dan wel niet de Zweinstein express, maar het lijkt er wel een beetje op.

Wij gaan s'avonds slapen en zijn dan opeens de volgende dag ook heel ergens anders, dat kan toch alleen in je dromen of als je met de trein reist dus. En dan vooral zo'n Zweinstein trein.

Nog een mooie laatste week en vooral genieten van die laatste reis met de trein, want jullie gaan met de Rossiya, een heel bijzondere trein, bijna net zo bijzonder als de Zweinstein Express,

groetjes Harry

Ik denk dat Jelmer contact heeft gehad met Harry Potter, dit voorjaar heeft Jelmer Schotland bezocht, het land waar Harry vandaan komt en regelmatig een reis met de Zweinstein express maakt. Helaas troffen we hem toen niet thuis, maar op de foto's konden we nog wel de uil zien vliegen en de auto van Ron Wemel.

Hedwig wilde wel even op de foto, gelukkig maar, anders zouden jullie mij misschien niet eens geloven daar in Britsum.

• 11 Oktober 2015 - 16:43

Jelmer En Sanne:

Wauw grutte tante Tryn!
    Wat in fantastisch ferhaal! Wy geniete hjirre wer!
    Hawwe jimme wol goed op Hedwig past?? Hat se wat lekkers krigen?
    Hopelijk komt se wer gau nei hús ta.
    Noch mar in geweldich lêste ein fan 'e reis tawinske!!
    Groetnis út Britsum

• 11 Oktober 2015 - 16:48

Hennie:

Wat wie Harry leaf dat der efkes in boadskip oerbrocht, hjir yn Fryslan binne we jaloersk. We hiene Harry ek graach troffen

• 11 Oktober 2015 - 22:04

Jan:

Очень приятно, что вы летите совы в погоню. Какая история из фильмов о Поттере
    Ochen' priyatno, chto vy letite sovy v pogonyu. Kakaya istoriya iz fil'mov o Pottere

• 12 Oktober 2015 - 01:18

Grutte:

helaas wij kunnen nog steeds geen Russisch lezen. Mar Els hat in Sweager dy't dit wol war us vertaele kin. Hy komt ut Fryslân skriuwt gjin Frysk mar kin wol russysk, bysunder he.

Wij wachten op antwoord.

• 12 Oktober 2015 - 11:08

Jan:

"It is aardich dat in ûle do efter folget. En datsto dat mei de Potter-films fergelikest". Is dit wol geef Frysk?