Weekje Gambia - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Trijntje Pasma - WaarBenJij.nu Weekje Gambia - Reisverslag uit Banjul, Gambia van Trijntje Pasma - WaarBenJij.nu

Weekje Gambia

Door: Grutte

Blijf op de hoogte en volg Trijntje

27 November 2005 | Gambia, Banjul

Hallo jongens, ik zit dit berichtje in Boksum te typen hoor, maar ik dacht laat ik ook even de kaart van Gambia opnemen in de landkaarten dan kan iedereen zien waar het ligt. Het was heerlijk zo'n weekje niks doen. S'morgens uit bed, ontbijten en naar het strand. En daar lagen we dan de hele dag te bakken, voor achter voor achter want ja je moet wel een beetje rondom bruin worden toch??
De Gambianen snapten er niks van, wilden we dan geen excursie doen? Konden we thuis toch verder niks van hun land vertellen. En wij maar weer , nee sorry we willen alleen een weekje zon en strand.
Come on zei Noah de boatsman dat meen je toch niet je moet de locals ontmoeten en wat zien van het land. En kom anders vanvond in de beachtent van Kuntah Kinte, je moet niet de hele tijd in die prison blijven (ons hotel dus).
Maar helaas het is bij de prison gebleven. Gambia is een zonnige land en de mensen zijn heel vriendelijk. Soms een beetje te vriendelijk, je kunt daar niet alleen zitten of lopen, dan komen ze er direct bij zitten of lopen. En maar zeggen je moet genieten , fun hebben, de locals ontmoeten etc. Maar voor een weekje zon is het een prima bestemming. Je moet niet te hoge verwachtingen van het hotel hebben, maar na onze reis waren we al vanalles gewend dus dat scheelt. Het eten was weer prima en ook de snoep ontbrak nu niet. Agatha ik heb alles meegenomen naar Gambia en ondertussen zit het in mijn maag, heerlijk.
Gambia is inderdaad ook een bestemming voor mensen die opzoek zijn naar een lover. Je zag ze dagelijks hand in hand op het strand zitten of lopen. De oude dames met een jonge vriend of ook de oudere heren met een jonge dame. Dus is er iemand die daar behoefte aan heeft, boek dan een weekje Gambia (of langer). Maar we zijn met een heerlijk kleurtje terug gekomen en kunnen ons nu nog even in Nederland vermaken.

En opgelet ik heb het fotoboek nu helemaal bijgewerkt, alle foto's bij de juiste berichten dus kijken maar en genieten.

Groetjes Trijntje

• 06 Oktober 2008 - 07:50

Agatha:

Hoi Trijn,
    Wat ben je ook een grutte opmaker...nu alweer op vakantie. Je hebt wel een prachtig land uitgezocht. Het lijkt mij geweldig. Maar wij maken ons op om naar Amerika te vertrekken. We hebben we erg veel zin in. Therese heeft je vrijdag even bijgepraat, want wij waren een dagje naar A'dam, een gewonnen prijs. De dag bestond hoofdzakelijk uit eten en drinken en dat is voor ons geen probleem. In Amerika maar weer lijnen. Trijntje geniet van je vakantie en misschien kan ik vanuit Amerika een berichtje plaatsen. Groeten en veel liefs van Agatha